007 for woman

Vandaag ga ik een nieuwe geur reviewen voor jullie, dit luchtje kreeg ik voor me verjaardag.
Het is de vrouwen geur van 007, ja van de James Bond 007.
Maar dat zegt niks want wie weet is dit wel een hele goeie geur, in elk geval is deze leuk geprijsd.


Dit is het doosje waar de geur in komt, ik vind zelf dat rosé goud met zwart erg tof bedacht. En het doosje zorgt er wel voor dat ik nieuwsgierig word naar dit flesje, want hoe zou een dames Jammer Bond achtig luchtje er nou uit zien.

Nou zo dus, in mijn ogen doet het me een beetje denken aan een kleine bom/granaat.
Het is zeker wel stoer, maar niet het mooiste flesje vind ik zelf. Wel vind ik dan weer dat het goed past tussen de 007 geuren, want hij ziet er wel stoer en krachtig uit.




Topnoten: Bergamot, zwarte peper en rozenmelk
Hartnoten: Braam, gardenia en jasmijn
Basisnoten: Cederhout, vanille en witte muskus


Dit zijn de geurnoten, en vooral valt me op de zwarte peper. Want het parfum is vrij zwaar, zeker geen lichte luchtige geur. Maar zwarte peper is maar heel licht aanwezig, want het parfum is nog wel draagbaar dat ie vrij zoetig is. Ik houdt zelf heel erg van dit soort zwaren geuren, en vooral bergamot ben ik redelijk fan van in parfums.




Er zijn naast de parfum nog een aantal producten van deze geur, een bodylotion een showergel en twee maten deodorant spray.

Oke wauw dit parfum is eigenlijk best lekker, ik denk stiekem een beetje dat ik zelfs durf te zeggen dat ik bijna niet zou denken dat dit parfum zo redelijk qua prijs is.
Het voldoet precies aan wat ik lekker vind, het is zwaar maar toch een beetje fris. Zoet maar niet overheersend, en de geur blijft goed hangen. Het is wat mij betreft echt een aanrader, om deze is een keertje te gaan ruiken en kijken wat je er van vind. Ik denk zelfs dat het als cadeautje een hele goede keuze is, en dat iedereen die wel van een goeie sterke parfum houdt dit erg kan waarderen.

Parfum:
30ml: €26,52
50ml: €37,13
75ml: €47,71
Shower gel: 150ml €9,50
Body lotion: 150ml €9,50
Deodorant spray: 75ml €11,46
                              150ml €9,50


Geen opmerkingen

Een reactie posten