Nyx Lid lacquer


Glossy eyes, je kent ze vast wel. Erg tof als je het mij vraagt, maar hoe en vooral waarmee maak je zo'n look. De Nyx lid lacquer is er perfect voor, dus dat ging ik uitzoeken.


Het product komt in een klein tubetje, als je het mij vraagt ideaal. 



En dit is hoe het product eruit ziet op mijn huid, het is een stuk dikker dan bijvoorbeeld een lipgloss. En reflecteert best veel licht, echt bijna een haargel qua substantie.


Hier zie je de look die ik met de lid lacquer heb gemaakt, ik ben er stiekem heel trots op maar dat komt echt door het product. Ik heb eerst mijn ooglook gemaakt en voordat ik de nepwimpers en eyeliner heb aangebracht, heb ik met een klein kwastje de lid lacquer op mijn ooglid aangebracht.
Normaal gaan dit soort producten heel erg in de lijntjes zitten, dat viel mee ik merkte dat als ik het product een beetje kloppend aanbracht. En ook een beetje vervagen met mijn vinger, dat het resultaat echt net was als zo'n glossy eye uit de vogue. Ik houd er van!

Ik vind dit product zeker een topper, is het een must? als je instagram looks of youtube eens doet, dan ga je deze wel heel tof vinden. En voor een feestje of om eens te expirimenteren is het ook echt ene topper. Ik ben fan!

Verkrijgbaar bij Nyx store Amsterdam
Prijs: €7,65




Geen opmerkingen

Een reactie posten